‘Snap je wat ik bedoel?’

“Heldere communicatie en informatievoorziening door de gemeente”
Begrijpelijke en op de situatie gerichte informatie speciaal voor jou als inwoner door de gemeente. Dat begrijpen we elkaar net een beetje beter. Simpel toch?
Als inwoner van de gemeente wil je goed, snel en begrijpelijk geïnformeerd worden over activiteiten die in jouw buurt staan te gebeuren of die voor jouw persoonlijke situatie van belang zijn, dat is wat wij belangrijk vinden. We willen dat je als inwoner persoonlijk wordt geïnformeerd als er plannen zijn die van invloed zijn op je leefomgeving. Veranderingen in je buurt wil je van ons als gemeente horen en niet via de krant lezen of via een bericht op de sociale media kanalen.
ANDERS communiceren
Persoonlijk communiceren, dat is wat wij willen. Dat doen we met een brief of e-mail met informatie die belangrijk is voor jou. En als jij afhankelijk bent van informatie van de gemeente, omdat je bijvoorbeeld een uitkering, financiële hulp of (jeugd)zorg ontvangt, dan willen we dat je snel en gemakkelijk begrijpelijke informatie kunt vinden die jou verder helpt.
Hoe we dat ANDERS doen?
Vooruitgaan, dat is wat we willen. In alle communicatiekanalen zetten we in op vooruitgang, zoals de website en sociale media. Informatie wil je met een paar klikken vinden en je wilt je vragen kunnen stellen op een manier die bij je past: telefonisch, per e-mail of Whatsapp. Zo is de gemeente altijd bereikbaar voor jou.